notariusz i mediator Warszawa

notariusz@hupert.pl

notariusz i mediator Warszawa

+48 570 930 416

Czy chcesz z nami porozmawiać?

 

Nawet najlepsza strona internetowa nie zastąpi rozmowy! Zadzwoń a uzyskasz więcej informacji!

Wymagane dokumenty i informacje 

 

  • podstawa nabycia, np. umowa sprzedaży, umowa darowizny, akt poświadczenia dziedziczenia,

  • zaświadczenie naczelnika US potwierdzające, że podatek od spadków  i darowizn został rozliczony przez Sprzedającego (jedynie w przypadku nabycia w drodze darowizny po 1.01.2007 roku albo w drodze dziedziczenia)

  • wypis z rejestru gruntów wydany dla celów wieczystoksięgowych (nieruchomość gruntowa)

  • wypisy z rejestru gruntów wraz z wyrysem z mapy ewidencyjnej dla wszystkich działek objętych księgą wieczystą (w przypadku, gdy zbywana nieruchomość gruntowa będzie wydzielana do nowej księgi wieczystej)

  • mapa uwzględniająca podział z adnotacją o przyjęciu jej do zasobu geodezyjnego (w przypadku, gdy następuje podział nieruchomości)

  • wypis z planu zagospodarowania przestrzenego lub zaświadczenie o braku tego planu (nieruchomość gruntowa),

  • zaświadczenie o braku uproszczonego planu urządzenia lasu (nieruchomość gruntowa),

  • zaświadczenie o braku uchwały o rewitalizacji na danym terenie,

  • zaświadczenie o braku osób zameldowanych w lokalu lub budynku mieszkalnym,

  • zaświadczenie o braku zaległości czynszowych (w przypadku lokalu lub spółdzielczego prawa) 

  • numer księgi wieczystej 

  • dane stron umowy

  • cena i sposób płatności

  • termin wydania nieruchomości