notariusz i mediator Warszawa
notariusz@hupert.pl
notariusz i mediator Warszawa
+48 570 930 416
Nawet najlepsza strona internetowa nie zastąpi rozmowy! Zadzwoń a uzyskasz więcej informacji!
Wymagane dokumenty i informacje
podstawa nabycia, np. umowa sprzedaży, umowa darowizny, akt poświadczenia dziedziczenia,
zaświadczenie naczelnika US potwierdzające, że podatek od spadków i darowizn został rozliczony przez Sprzedającego (jedynie w przypadku nabycia w drodze darowizny po 1.01.2007 roku albo w drodze dziedziczenia)
wypis z rejestru gruntów wydany dla celów wieczystoksięgowych (nieruchomość gruntowa)
wypisy z rejestru gruntów wraz z wyrysem z mapy ewidencyjnej dla wszystkich działek objętych księgą wieczystą (w przypadku, gdy zbywana nieruchomość gruntowa będzie wydzielana do nowej księgi wieczystej)
mapa uwzględniająca podział z adnotacją o przyjęciu jej do zasobu geodezyjnego (w przypadku, gdy następuje podział nieruchomości)
wypis z planu zagospodarowania przestrzenego lub zaświadczenie o braku tego planu (nieruchomość gruntowa),
zaświadczenie o braku uproszczonego planu urządzenia lasu (nieruchomość gruntowa),
zaświadczenie o braku uchwały o rewitalizacji na danym terenie,
zaświadczenie o braku osób zameldowanych w lokalu lub budynku mieszkalnym,
zaświadczenie o braku zaległości czynszowych (w przypadku lokalu lub spółdzielczego prawa)
numer księgi wieczystej
dane stron umowy
cena i sposób płatności
termin wydania nieruchomości